Jag testade min pendel

Jag är lite skeptisk på om det verkligen funkar och att det inte bara är vårt undermedvetna som styr. Som rör en millimeter på fingertopparna och gör att pendeln rör sig åt det hållet som man vill eller som man vet att den "borde" röra sig mot.
Iallafall så tror jag inte att jag litar på mig själv att jag inte påverkar den på något sätt och om jag inte kan lita på att jag inte gör de så hur skulle jag kunna lita på att någon annan inte gör det?
Inte medvetet, absolut inte. Men undermedvetet på något vis. Men sen så ställde jag bara frågor som jag själv var ganska säker på svaret. Jag visste redan de innan pendelns bekräftade det. Och det bekräftade bara min första teori egentligen.  Kanske ska testa med något jag inte kan svaret på och som jag inte kan påverka till min fördel.

Men i och för sig så gick den runt runt ett tag, utan att jag ville det.
Om det nu skulle kunna mot bevisa mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0