Jag måste ha drömt

I morse när jag skulle sova så låg jag och tänkte lite allmänt som man gör innan man somnar. Men jag måste ha somnat till, även om det inte kändes som de. För plötsligt vaknar jag av att jag hör en hög, bestämd röst inne ifrån mitt huvud säga: MOA!
Jag öppnar ögonen och var helt säker på att jag skulle se någon ligga brevid mig. Men där var ingen. Jag sätter mig sakta upp. Jag måste ha somnat till och drömt rösten för det var ju såklart ingen i min lägenhet. Även om jag kände mig en aning iakttagen Men det blir väl så när man nojjar upp sig..?
Lite läskigt och det var ju inte så  lätt att somna om sen.  Dessuom så höll de på att borra och banka i väggarna så jag vaknade av det flera ggr.

Nu när jag nyss kom hem så står det en lapp där nere att de ska hålla på i morgon igen och att de börjar 7.30. SUCK! Precis den tiden då jag nyss har somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0