Han är ganska intressant

Ibland så kan folk överraska en.
Idag på jobbet så hände det.
Väldigt spännande.

Kan inte sova, har väl för mycket att tänka på.

Undra om han kommer leta efter min blogg. För jag sökte på mitt namn och jag hittade hit ganska enkelt så då borde ju även han lyckas med det. =)
Hej! isåfall..

Kände mig faktiskt ganska psykad, och lite nervös. Det var länge sen jag var nervös för något, eller med någon.
Härligt att känna att man lever.
Han hade ju faktiskt en del rätt intressanta saker för sig.

Vi är lite lika, han och jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Härligt.:)

2008-09-07 @ 19:39:46
URL: http://sellsve.nu
Postat av: han

det var ju inte så svårt att hitta dig :)

2008-09-08 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0