Nettre

Vissa nätter känner man sig totalt odödlig, helt oövervinnerlig och bara helt nöjd.
I natt var en av de nätter.
Det var väldigt stjärnklart och det brukar betyda att det är ganska kallt och det har ju börjat att bli det.
Av ingen orsak så va det här en av de nätter då jag var hög på livet eller vad man nu ska säga utan att det blir för kliché artat. Allting funkade. Tisdagsnätter är väldigt sköna. Man behöver nästan inte alls tänka på vad man gör utan kan helt och hållet koncentrera sig på allt annat.
Jag som såg det senaste avsnittet av True Blood precis innan jag lämnade lägenheten var nästan inne i min vampyrdimma igen. Inte alls som förr men den serien påminner lite om böckerna och jag älskar den känslan som böckerna ger mig. Böckerna om Lestat. Som jag så ofta här i bloggen har skrivit om. Det är snart dax att läsa om dom. Hela vampyrkrönikan. Kanske nästa gång jag tar en mini semester ifrån Lund?
Så att jag har tid att sträckläsa dom. Och inte behöva lämna lägenheten förutom på nätterna. Men det är ok. Jag kör runt och kallar på honom då. Hoppas att han ska höra mina tankar, förstå min vädjan, bota mitt beroende. Med den odödliga kyssen...
Ja, ni ser, jag fastnar där så lätt. I deras värld, min fantasi.

Iallafall vad det radion som gällde fram tills typ 4. Då sattes min musik igång. I natt var det en del The Kooks, Miss Li och Lilly Allen.
Jag har en ny favoritlåt med The kooks. Vet inte vad den heter men det är nummer 13 på min skiva i bilen. Hehe..ska försöka kolla upp vad den heter nu.

Hittad!
Lyssna på de där uuuuuhuuu som kommer. Det är ju helt underbart.

The Kooks - One last time



"A,B,C,D,E,F and G
Oh that reminds me of when we were free
Before life began to tear us apart
Remember those classes when we thought we were so smart"


Kommentarer
Postat av: Lina

ett tips!

bb brune - dis moi



http://www.youtube.com/watch?v=y6PieniMJnY

2008-10-29 @ 16:07:39
URL: http://dumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0