Movie Weekend

Idag har jag bullrat upp med filmer och godis inför helgen. Ska kanske t.o.m till systemet i morgon och bullra upp med lite vin. =) Jag är så trött, ska snart iväg och köra tidningar. Tänkte sätta på en film först. En som jag faktiskt köpte. Marie Antoinette (eller hur hennes namn nu stavas) Kirsten Dunst är med i den och den har blivit lite en favorit. Gillar henne starkt som skådis. Så jag har bestämt att försöka samla många av hennes filmer. Precis som jag gör med John Travolta. För de två är ju bäst.

För visst är hon het?

www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer
Postat av: makki

skitsnygg är hon, men vad du än gör se inte filmen "shit happens, get over it" eller nånting sånt heter den där hon är med. Jag började att titta och såg 20 minuter innan jag stängde av för det var bland den värsta smörjan jag nånsin sett i hela mitt liv. Trots Kirsten Dunst.

2008-07-10 @ 14:39:59
URL: http://maakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0