Favorit Skådisarna


Träffade Hetingen i natt. image30image32
Blickar och ord utbyttes.
Underbart.


Kirstien Dunst på TV. Hon är min nya
favorit skådis. Eller ny och ny.. Hon och
John travolta är nästan på samma plats.
Det är någonting med henne jag gillar.
Men jag gillade inte henne i Spindelmannen.
Kan bero på att jag inte är så fasinerad
av spindelmannen eller andra seriefilmer.
Inte min typ av film.
nu tog filmen slut och jag ska laga mat. Kyckling
och curry gryta. MUMS. Är egentligen sjukt sugen på pannkakor men de blir lite jobbigt att ta med sig till jobbet i morgon. Visst kan kalla pannkakor vara jätte gott men neeeej. Kan göra pannkakor nu när jag är lite ledig i 2 dagar. Ska ringa Lina, eller skicka sms till henne om i morgon. Hennes första dag. Så vi ska samåka. Hoppas att det går bra. =)

Nu fryser jag jätte mycket. brrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0