Loveletter

Jag skulle kunna berätta för dig i timmar om hur vacker du är.
Pilla dig lätt i håret och göra cirklar med mitt finger.
Kyssa varenda millimeter av dina läppar och somna tätt intill dig när det börjar bli morgon.

Jag skulle vilja att du mötte min blick i ett rum fullt med främlingar.
Att du får min tid att stanna samtidigt som du viskar i mitt öra.
Du tar mig med på dina hemliga äventyr i fantasin.

Jag skulle önska att du ser mig även de gånger som jag försöker vara osynlig.
Att du kunde läsa mina tankar ibland.
Känna dina andetag bli ett med mina.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Jag har startat en liten rolig utmaning för att höja julstämningen. Var med och rösta fram den jul-låt du tycker bäst om.



Jag kommer från och med idag lägga fram ett antal olika jul-låtar, där du kan lyssna och rösta fram din favorit.



Du kan även vinna en valfri CD-ifrån cdon.com. För att vinna ska du skriva en så kort nominering till din valda låt som möjligt. Högst en mening.



God Jul och lycka till!

2008-12-20 @ 13:45:00
URL: http://angelicaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0