Jag vet hans hemlighet

Jag har löst det.
Jag vet nu hans hemlighet.
Han är lite blyg och blir ganska lätt generad. Men egentligen inte. Men med så mycket annat så pratar han runt om det. Pratar i tungor och använder synonymer för sex. Jag tror att jag lockade ut han lite mer igår men när jag hade han i telefon så kändes han direkt som någon annan nästan. Eller jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Det kändes som om han var två personer lite. En när han lite bekvämt kan skicka iväg ett sms och en annan när han måste säga det till mig i telefon. Kanske är de det som gör de ännu bättre. Att han är lite smyg blyg, den bästa sorten. Jag gillar det. Och det gör att jag ännu mer vill höra han säga de. Höra han säga alla saker som han smidigt skickade i väg i ord. Och det förklarar varför han inte en enda gång ringde upp mig eller bad mig ringa honom. Något som hade gjort det hela lite smidigare och ja, lite mer sexigt..
Så jag tror att han är lite smyg blyg men ändå väldigt dominerande när isen är bruten. När man kommer över den gränsen.

Och det betyder ju att han kommer vara helt underbar i sängen. Lite hårdhänt men samtidigt väldigt omtänksam. En helt underbar kombination.. =)

Kommentarer
Postat av: Karin med K

Ska vi byta, byta grejer?

Postat av: Marwa

Grrrr... " Lite hårdhänt men samtidigt väldigt omtänksam." Det kan inte låta bättre än så. Kör på gumman! ;-)

2008-12-29 @ 21:30:20
URL: http://marwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0