Ännu en märklig dröm

Har nyss vaknat för sista gången. Vaknade till lite då och då sen kl 10 men tvingade mig själv att sova lite till.
Men nu ringde Johan för ett tag sen och de är inte lönt att försöka sova 30 min till. Bara väldigt onödigt och detta är den tiden som jag alltid önskar att jag ska gå upp. Då man har gott om tid innan man ska köra iväg. Känner lite att man har för mycket tid, vad ska man göra?
Men jag ska faktiskt även idag försöka käka lite frukost

Jag hade en ganska intressant dröm i natt.
Jag drömde att jag var i ett stort ganska mörkt förfallet hus där massa andra också var. De bodde där och jobbade där.
Jag var där med någon jag inte kommer ihåg för att spå mig. 2 ggr var jag där innan jag valde att gå till en annan i huset som skulle spå min framtid. Hon var snäll men märklig och jag drack rödvin med henne.
Vi bytte rum någon gång innan hon skulle börja och jag satt i morgonrock och frös lite. Fick massa kuddar.
Sen bytte vi rum igen och hon öppnade en dörr i det nya rummet där hon hade en samling av massa ädelstenar. Slipade och oslipade. Stora och små kluster. Hon visade mig runt och jag var helt fascinerad av det. Hon stod bakom mig och höll om mina axlar. Lite stolt.

Sen måste jag ha vaknat för jag minns inte vad hon spådde om mig. Eller så drömde jag det och glömde när jag vaknade. De 2 första gångerna jag var i huset var också för att spå mig eller något liknande. Men jag minns inte heller vad de sa till mig då.
Ganska märkligt och intressant. Men nu har jag skrivit ner de så jag ska försöka slå upp vad den kan tänkas betyda när jag kommer hem efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0