"Under ytan, kan en god själ förgås.."

Jag ska öppna dina vägars väg så du inte hittar hem
Och öppna dina lustar som ska fyllas av vätska i ditt undre
Ska få dig att nå ditt mål till bergets ända då vet du att allt kan hända
Det är jag som är nyckelnt till ditt mål i lustens spår

* * *

Det var jag som höll i din ömma kropp som fylldes av hopp.
När jag tog din famn runt din barm så kom du ihåg hur det kunde vara att känna och smärta runt din famn.När vi bytte våra vätskor kom floden från niagara kännas verklig som nangijala där vi alltid fick känna på våra hudar.
När vi låg bjöda i sked och hörde att du kved
utmattad av styrka låg du där som en sandskulptur och tog emot vattnet som drog ut dig havs för att vänta tills du kommer upp i en annan strand i en annans mans land.


- Hetingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0