...som gör mig svag.

05.19


Underbara Evelina var här idag och jag gjorde min otroliga kyckling-curry gryta. Senkollade vi runt på internet, Eve vill köpa en digitalkamera och hon hittade en från netonnet som hon nog har bestämt sig för så på Fredag efter hon slutat (jag är ledig på fredag) så ska vi köra in till malmö för att köpa den. Hon får inte pengar förräns på tisdag men snälla jag lånar ut sålänge. (för jag får lön på fredag) Sen tittade ja runt lite och hittade en bilstereo som va väldigt billig som ja ska köpa till mamma i julklapp. Om den finns kvar på fredag. *hoppas*
Tiden gick sjuktsnabbt. Vi satt där faktiskt i flera timmar och kollade runder på olika företag och jämförde priser, snygghet och sånt. Så lite nördiga va vi och väldigt flummiga.
Vill titta ifall den där "klänningen" är kvar på Indiska som jag provade för någon vecka sen. Isåfall ska jag köpa den. Till Osloresan och kanske till en julmiddag?

I natt var jag väldigt snabb på tidningarna, från det att jag gick ut utanför dörren tills jag kom in igen gick det 2 timmar och 5 min. Det är nog mitt rekord. Sjukt snabbt gick det. Härligt.
I morgon ska jag ner och jobba lite i affären. Efter det ska jag kanske hem till min far och tanka och bränna ut några ljudböcker. På mp3 som ja nu kommer kunna spela i bilen när jag t.ex jobbar. Mysigt mysigt.

Nu har jag gjort några mackor som jag ska mumsa i mig och sen lägga mig ner för att sova. Men först ska jag fixa till lakandet i min säng för de ligger lite fel efter att jag och Eve har hoppat runder i den.  Ska duscha i morgon istället, för nu är jag alldeles för trött.

Det är sättet som han tittar på mig, som gör mig svag.
Att han alltid söker min ögonkontakt.
Det är sättet han säger mitt namn på, som gör mig svag.
Hur hans ord så sexigt lämnar hans mun för bilda meningar som är riktade till mig.
Det är sättet han får mig att känna, som gör mig svag.
Att jag kan glömma bort alla moraliska regler för ett tag.
Bara för ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0