Jag slog henne

Jag har faktiskt varit iväg och handlat men ja va lite förvirrad så ja glömde en del. Lite jobbigt men de va lite skönt att komma ut ur lägenheten lite. Har bara legat inne i min säng i några dygn nu. Inget fel på de men nu va mjölken och dasspappret så då va ja tvungen att klä på mig massa massa kläder och min underbara palestina sjal och sticka till affären.
Träffade på en gammal gammal hum...kompis? Jag har alltid haft lite hat-kärlek till honom. Men de senaste gångerna vi har setts så har jag tyckt om honom. Ser han väldigt sällan. Utsparken på jägers va nog sist. Om de va då. de va nåon gång på jägers iallafall och jag har inte varit där så ofta så de va nog då. Vi hälsade bara lite, jag är sjuk och va verkligen inte mitt snyggaste jag och han gick med någon tjej så vi hälsade bara. Men jag spanade på honom lite i smyg sen..=)

Jag drömde att jag slog henne. Hon bytte plats för att han inte skulle sitta brevid mig och så satte hon sig brevid mig istället och jag sa något om att jag hatade henne och sen sa hon något och då slog jag henne. Hårt som fan med knytnäven rakt i ansiktet så hon började att blöda. Och de kändes såååå skönt. Alla runtomkring blev rätt chockade för jag är inte sån aggresvin person men fan så skönt det kändes och sen gick jag bara därifrån. Hon ska fan ha det. Jag vet att om jag hade gjort de någongång i verkligheten så hade allt bara blivit värre men visst är det härligt när man drömmer om sånt man verkligen vill göra men som man aldrig egentligen skulle göra. Men i drömmar är det ju OK.
Jag kan inte riktigt skaka av mig känslan. Så skönt.
Fan vad jag hatar henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0