Så sexigt

Intellektuella personer är så jävla sexiga. Kanske för att de finns så få. Visst, jag fattar de hela med gangster looken. Jag är fast där med.  Farliga killar är grymt sexiga, men smarta killar. De finns inget annat som gör en kille sexig än om han är smart, intellektuell och seriös. jag gillar dessutom att de kanske är lite blyga. Tycker de är as sött. Man kan nästan se vem som är intellektuell eller inte. de har ett visst sätt att föra sig, annars så märker man de ju direkt när de börjar prata. Jag träffade en sån här kille igår, på jobbet. Han var och hälsade på hos en av mina vårdtagare. Han var äldre än mig, men han såg så jävla intellektuell ut. Och när han pratade så lät hans ord som poesi. dessutom var han doktor i något ämne, kommer inte ihåg vad.
Det är en sån kille jag är ute efter, allt annat än de är bara tidsfördriv. Jag vill träffa någon som jag känner att kan lära mig något av. 

Nu målar jag upp mig själv som värsta smarta intellektuella personen, men de är faktiskt så att jag tycker att jag är smart (såklart inte alltid) men jag har logiskt tänkande. Och som ett hån så träffar jag bara på de mest aspuckade killar. Jag vill ju bara ha någon jag kan diskutera t.ex politik med. Men även som jag kan skratta och ha kul med. Någon som är riktig och inte försöker vara någon han inte är.



Är törstig, ska snart gå och hämta julmust och titta på Face Off
image45som går på 4+. John travolta är ju så fucking het trotts att han är typ 54.
Jag bryr mig inte, han är hetast.
Pucko mår mycket bättre, han ligger å min dataskärm.
Precis som han bruka..*älska*










Kommentarer
Postat av: Evelina

håller med dig, intellektuella killar ska det va =)
heter katten pucko? =)

2007-12-16 @ 09:56:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0