Jag lämnade den kvar..

Ja, jag är medveten om att jag totalt har struntat i den här bloggen i ungefär ett år.
Vet inte varför, har ingen direkt anledning.
Det har hänt saker, de händer saker hela tiden. Kanske för att den känns så mycket som förr. För länge sedan. Den har inte hängt med i mitt liv.
Jag lämnade kvar den. Ensam och ouppdaterad.
Inget har skrivits på nästan ett år och ändå går folk in för att titta. Vem undrar jag? Och varför?

Jag har mycket som jag skulle vilja skriva. Få skriva av mig på riktigt, för det var som sagt väldigt länge sedan. Det är nog första gången sen jag var liten och började skriva dagbok som jag i stort sätt inte har skrivit något på ett helt år. Inte digitalt på datorn eller med penna och papper. Och ändå är detta ett år då det har hänt så mycket. (för en gångs skull)

Men men.. i morgon är de fest hos Emelie i Lund och jag ska spöka ut mig lite extra. Halloweenfest. Det var halloween förra helgen tycker jag och då stack jag och Rebecka in till Malmö och träffade Rita med folk. Vi skulle till deep och vi kom även till deep. Men vi kom inte in. Det var fullt och efter en timme i kön utan förändring så gav jag och Rebecka faktiskt upp. Vi tog bussen hem. Klockan var ju faktiskt vid 3.30 när jag kom hem, men utan att ha varit inne på deep. Lite trist, men vi hade de kul ändå. Förfest hos Mussefanatiker. Haha.. Kommer aldrig glömma den lägenheten.

Nu ska jag bädda rent i min säng så jag direkt efter jobbet kan köra hem och sova. Känns som längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0