bakdag

Nä, jag har inte skrivit på länge. Ingen särskild anledning. Har haft annat att göra och inte pallat helt enkelt.

I morgon ska jag ha inflyttning/födelsedags fest.
Tar allt på en och samma gång fast att de var ett tag sen jag flyttade.
Tänkte fota lägenheten senare, men jag hittar inte min sladd till kameran. Ska höra om jag kan låna en.

Just nu bakar jag, till i morgon.
Det blir mycket bak idag.
Först ut är macarones. De ska in i ugnen snart och då ska jag börja med cupcakesen. Jag gör själva muffinsen idag och sen dekorerar jag dom i morgon. Sen om jag pallar och fortf har lust ska jag göra kanelbullar. Ska testa att ha nutella i istället för kanel och socker.

Har fotat macaronerna, men som sagt hittar jag inte den där jävla sladden. Det var storstädning igår, det är därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0