Ödet skriker åt mig att STÄDA!!

Min plan för kvällen var att gå på jägers..faktiskt.
Men jag fick inte ledigt. =/ "helt omöjligt"
Så då ändrades planen och ja skulle upp och hälsa på Johan som nu har flyttat till Hässleholm. Han skulle egentligen också på Jägers från början, men hans pengar tog slut.
Men så ringer han upp 5 min efter ja pratat med honom. "De bjuder mig på jägers och allting, de har redan bokat biljett."
Så min plan sabbades igen. Fan, ja ville ju fan också till jägers.

Nu sitter jag här och har hittat en blogg som tipsar om filmer. Speciellt skräckfilmer. Och hon tipsar faktiskt om filmer som jag inte redan har sett. Men så ligger TPB nere.. så klart!

Egentligen är de rätt bra att alla mina planer förstördes. För ja behöver städa och nu känns de nästan som om ödet skriker till mig att jag måste städa. Så de ska ja nog göra.
Jag köpte nya krukväxter igår. Med lila blommor. De är väldigt fina. Får se hur länge de överlever, ja har en tendens att lyckas döda krukväxter genom att inte ge dom vatten. Just nu är de nog lugnt, men så fort som de börjar bli riktigt kallt ute och ja behöver sätta på elementet så blir de ju sjukt varmt för dom och behöver vatten dagligen. Men de får de ju knappast.

Inte för att ja behöver fler anledningar till att städa, men ja har ett par saker ja vill börja hålla på med. Men ja kommer inte kunna slappna av ordentligt förrän de är fint här. Och jag är väldigt spänd på att börja. Sitter och läser lite i min bok, samlar regnvatten, plockar lavendel och planerar inköp av färgade ljus.
Kan du gissa vad jag ska testa?

Mmm..men nu ska jag höja musiken och börja städa!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Tack så jättemycket, det är grymt kul och höra det. och ännu roligare att du hittde film som du är intresserad av, några speciella? :D

2009-09-05 @ 22:06:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0