Jag lever igen till helgen.

Det går rätt bra på den nya rundan.
Missade en väg i helgen men allt var hittat i natt..=)
Min nattchef ringde mig när jag va klar.

"- Hej, var är du ungefär?
- Jag blev nyss klar.
- Jaså? Det var ju duktigt.
- I know..=)
- Jaha ja. Då behöver ja inte säga de till dig fler gånger."
Haha..

Annars har ja inte gjort så mycket mer än sovit. Känner mig helt slut. Har jobbat alla nätter utan en sen jag kom tillbaka från min semester den 23aug. + Att ja lärt mig en ny runda och de är fan ansträngande i början. Har några dagar kvar denna veckan men i helgen är jag ledig. Helt ledig. Så jävla härligt. Det känns verkligen att jag behöver vara det. Inte för att mitt liv annars är så ansträngande, men ändå.
Men i helgen ska jag se till att leva lite.

Jag sov i stort sätt hela dagen igår så jag kan inte sova nu. Ska försöka vara vaken hela dagen. Har massa saker jag ska göra så jag hoppas att jag kan hålla igång. Sen sova några timmar innan jobbet i natt och sen borde min dygnsrytm vara rätt igen. En stund, innan jag vänder den igen. Jag är bra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0