Vem vinner mina diskussioner med mig själv om det inte är jag??

Jag är så seg.
Har bara legat i soffan hela dagen och tänkt. Funderat, pratat med mig själv och tänkt lite till.
Har inte riktigt kommit fram till något heller. Jag tycker att jag brukar vinna mina diskussioner med mig själv. Men idag känns de som om jag har förlorat. Och då är ju frågan vem fan som har vunnit..??

Dessutom har mitt huvud bankat i ett dygn och jag gav bort mina sista paintabletter för ett tag sen så de har bara varit att försöka tänka bort smärtan. Men det gör ont när jag tänker.
Snett ovanför mitt vänstra öga. Där inne pulserar smärtan och strålar sig ner mot ögat och sen vibrerar smärtan över resten av huvudet. Brutalt.

Har iallafall äntligen kommit igång och duschat och nu ska ja bara klä mig och sen köra iväg och köpa nya paintabletter och mat som jag ska laga till Johan och gänget. Sen ska ja dra till Hässleholm och umgås, titta på Supernatural och beställa tvålsaker.
Och jag räknar med att min huvudvärk har försvunnit innan jag kommit dit. Annars blir jag fan inte nådig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0