58:- i LÖN??

Jag gick in på min internetbank igår för att se vad jag skulle få i lön på fredag. Och så stod de LÖN 58:-
58KR??????
Vafan liksom. Tidningsbärarna måste fuckat upp allt när jag hade semester. Sen tänkte jag att jag väntar tills jag får lönespecifikationen innan jag ringer och bråkar.
Sen idag så kollade jag internetbanken igen och då ser jag att på fredag kommer en betydligt högre LÖN in på kontot. Men den andra lönen på 58kr står fortfarande kvar. Jag har bara ett jobb nu och det var länge sen ja slutade där i Lund och har fått alla löner därifrån. Så vem ger mig lön på 58kr på fredag? Och vad fan är de för slavjobb som jag gjort och glömt bort?? HAHA.. lite intressant. Hoppas jag får en lönespec från slavlönen också så jag vet var pengarna kommer ifrån. Kanske är de så enkelt att de är något som de i Lund glömt bort att ge mig eller något som jag får retroaktivt. Har ingen aning iallafall.
Men jag tar gärna emot lite små slavlöner lite då och då utan att jobba för dom. So just keep on coming..=)


Humm.. kom på att jag gjorde ett par besvärjelser för att hjälpa en vän som behöver pengar. Tänk om den gått fel och istället för att han får pengar så får jag pengar. Inte fel de heller, men de va ju inte tanken. HAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0