Tvålar gjorda =)

Nu har jag gjort lite tvålar.
3 lila med violdoft och 2 gula med sandelwood doft. Jag använde gul karamellfärg. Undra hur de blir..?
Haha.. det blir nog bra. Jag skulle kunna fortsätta hela natten med att göra massa tvålar, men nu lägger jag ner. Ska poppa lite popcorn och titta på en film och bara mysa. Tvålarna ska stelna i 2 timmar nu. Och sen ska de helst ligga i 1-2 dygn, men så länge kan jag inte vänta. Måste testa dom innan dess.
Det är väldigt spännande faktiskt och jag längtar efter att duscha..=)

Jag har inte stoppat ner någon överraskning i dom nu, ska göra de med den genomskinliga. Så ser man att det är något där.. hehe..
Men det blir till nästa gång. I morgon natt?? Nä, då kommer jag vara för full, på söndag kanske.



Btw.. Jag MÅSTE verkligen tvätta mina fönster snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0