Kolla på lägenheten ikväll..=)

Jag ska åka och titta på lägenheten ikväll. Min lilla mamma ska följa med mig.
Ringde även till Burlövs bostäder, där ja står i kön och de berättade att det var totalt 4 pers som fårr samma mejl som mig. Hon sa också att av oss 4 så är de den med mest poäng som får den. Om alla är intresserade. Och den som har mest av oss har över 800poäng. Jag har ca 550 eller något. Man får en poäng per dag man har stått i kö. Så förmodligen blir den inte min. Men man kan ju alltid åka och kolla och se vad det är för område, för just där den ligger är de ofta lägenheter som blir lediga. Och det kan ju vara lite bra att ha lite koll. Sen är de ju också lite spännande och se hur den är i verkligheten.
Ringde och pratade med han som bor där nu. Han fattade inte vad jag sa och jag fattade inte vad han sa. Men det löste sig tillslut.

Man kan ju alltid hoppas att jag har en chans. Att ingen annan vill ha den och att jag kommer vilja de. Men det är nog inget jag kan räkna med. Den är nog också lite större än vad jag egentligen behöver just nu. Inte för att det är en nackdel. Men p.g.a de så blir den dyrare också. 1000 spänn mindre i hyra hade man ju knappast tackat nej till. Men vi får se hur det går..

Lite spännande är det..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0