Vän till en vän

beställde nyss pizza. Ska till Johan och ttita på film.
Är jätte trött och skulle helst vilja sova. Men då flippar mitt dygnt ut ännu mer.  Men jag sov så lite i natt. Sov bra och kände miot utvilad när jag vaknade, men inte nu längre.
Nu är jag hungrig.
och Johan har hållt på och tjatat på mig i över en timme. Han fattar inte att de bara tar längre tid då.
knappast mitt fel att han dricker och inte kan köra och köpa pizza själv.
Pucko.
ringde för att kolla att han inte planerat in något skumt ikväll för ja tänkte komma i mjukisar. Och då började han snacka om balklänning. Blev lite skärrad innan jag fattade.

Vet itne vad jag håller på med. Hjälp mig ut..

trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0