The party

Vi var 18st som mest i min lilla lägenhet igår. Det var trångt och vi satt mest på golvet. Lite uppdelat i två läger, tyvärr.
Sen var det ju ingen som kom på den tiden som jag hade satt. Jag vet inte riktigt om de handlar om att jag alltid är sen och att de räknade med att jag inte var klar vid den tiden (vilket jag inte var) eller om det är en princip sak att inte komma först. Men en del gick och käkade innan de kom. De köpte även med sig en pizza till mig och Madde. För jag kom ju på mitt i allt att jag inte hade käkat och tänkte att det kanske var lika bra att äta något.
Sen tog festen slut ganska fort. För fort Jag kände mig inte riktigt klar med den. Det kändes inte som om jag hade hunnit med alla. Lite trist.
Men som vanligt så funkade ju inte min musik.
Jag hade ju lagt in mina favoriter i en spellista i spotify, men den ratades och det söktes upp massa annan musik och det som inte fanns på spotify hittades på youtube.
Johan tog med sina högtalare som han kopplade in i datan så det blev lite bra ljud.
Jag har nog inte riktigt fattat hur dåligt ljud jag hade förrän jag märkte skillnaden. För innan han hade kommit tänkte jag att det var väl ok ljud och att hans högtalare inte behövdes. Men så fel jag hade. När han kopplade in dom blev det sån skillnad att jag kanske måste skaffa likadana. Det blev ett djup i musiken som inte fanns innan. På mina lite trallvänliga låtar gör de inte så stor skillnad men när de söker upp tyngre, basigare musik så är det löjlig skillnad.

Fick en tavla av Sara som hon hade målat. Den var jättefin och jag blev jätte glad för den. Hon målade den speciellt till mig. Nu måste jag bara se var på mina väggar som det finns plats så att jag kan sätta upp den.
Fick andra fina saker också. 2 jättefina ljusstakar och lyxchoklad av Tess och "Hasse" och sen så fick jag cupcakesljus och cupcakes godis som låg på en cupcakes bricka av mina vänner från Lund.=)
Sen var de lite smått. En doftros av plast och vätska som skulle dofta, men de gjorde den inte..(?)

Och jag försökte ladda mina batterier till kameran men när jag skulle hämta dom mitt i festen för att jag skulle kunna ta lite bilder så upptäckte jag att de inte alls va mina uppladdningsbara batterier som jag hade försökt ladda utan vanliga oladdningbara batterier. Det var inte så smidigt, de hade nästan börjat smälta lite i kanterna. Så jag hade inte riktigt full koll på vad jag höll på med. Och därför blev de inte heller några foton tagna.

Men jag har nog spart en del ögonblick från igår så det är lugnt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0