Kom sommar, kom..

Solen sken idag och jag var tvungen att gå ut en stund. Stack till netto. Såg att de hade massa olika pärlor billigt där. Köpte även lite trådar, lås och andra tillbehör som man behöver när man ska göra lite egna smycken.
Hittade även stora klistermärken som de tyckte att man skulle sätta på sin soptunna, men jag tänkte att de kan jag ha i mitt badrum. Hittade med massa färgranna fjärilar i lite olika storlekar och med hyffsat stora solroser. De köpte jag. Köpte även fjärilar till mamma. Jag tror att de kan bli jätte bra i mitt badrum som ska förvandlas till sommar. Köpte ju en del plastblommor på IKEA för ett tag sen också som ska upp.
Vill fixa till lite hemma.
Speciellt att förvandla mitt tråkiga, irriterande badrum till ett sommar-rum.. Låter inte det helt underbart? Jag ska se till att ta före och efter bilder.

Sen när jag kom hem så sökte jag på sommar på spotify och har nu hög sommarmusik på och ska städa och plocka lite innan jag solljuset försvinner helt.

Jag älskar våren.
Allt känns möjligt och man blir lite extra pirrig.
Jag märker verkligen vilken skillnad solen har på mig. Jag som lever på natten och som knappt ser solen alls på vintern söker solens stålar så fort jag får en chans. Försöker att spara på energin och bara njuta av den. Bara slappna av och älska varje sekund.

Solrosor är nog kanske min favoritblomma. Den ser lite ut som en lycklig sol. Man kan inte vara på dåligt humör när man tittar på solrosor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0