Ytligheter och jeansbyte. Suck.

Är fortf hos Johan.
Han duschar. Han har bestämt sig för att han ska på jägers. Och jag ska hem och sova lite innan jobbet. Är så trött nu igen.
Snart kommer han väl ut och undrar vad jag tycker att han ska ha på sig. Eller kanske inte.
Han väljer ändå aldrig det jag tycker.
Lite fjollig har han börjat att bli. Eller inte lite faktiskt.
Jag minns den tiden då han inte brydde sig om vilken t-shirt eller vilka byxor han hade på sig.
Haha..nu lånar de kläder av varnadra. Som tjejer. Vilja fjollor till kompisar jag har.

-Bumbi, får jag låna dina jeans ikväll? snälla, de är ju så snygga.
-Visst kan du det. Det är lugnt. Jag har andra på mig ikväll.
-Tack. puss på dig. Vi ses snart.

Ha Ha..

Och nu kommer momentet framför spegeln. jag tycker att han ska ha tuppkam. Det tycker jag alltid.
Men han blir lite arg och vill ha någon jävla snebena och sen tror han att jag allvarligt ska kunna säga att det är snyggt.
Knappast.
Tuppkam är det som gäller. Speciellt de stunder han låter sitt hår växa.

-"Fan, jag har slut på hårspray." Hör jag honom skrika från badrummet.
Väldigt opassande.
naturligt ruffsigt är också snyggt. Inte massa skit i håret. Humm.. Han kommer också tycka det om några år..=)

Nu skriker han från sovrummet. Valet av tröja..
Jahaa..nu blev det kavaj.
Som sagt.
Min kompis har blivit en fjolla.


Kommentarer
Postat av: johan

Jag har alltid brytt mig om vad för kläder jag har på mig... Hata dig för att du publicerade detta

2009-03-10 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0