Så länge vi båda andas

Idag kom den sista boken. Så länge vi båda andas.
Tydligen hade de fått tidigarelägga försäljningsdatumet för att de va en del affärer som inte respekterade det. Och därför så fick nu alla sälja den tidigare. Inte mig imot.  Men egentligen skulle jaf föredragit att fått den på torsdag så hade jag kanske kunnat vänta tills fredagen innn jag började sträckläsa den. Men nu är det helt omöjligt för mig att kunna vänta tills i helgen. Det är ju bara tisdag idag.
Jag har redan läst 1½ sida faktiskt.
Och nu ska jag fortsätta, sen ska jag ner i affären en timme och då kommer jag förmodligen kunna läsa lite till, om det inte kommer alldeles för mycket kunder. Men det brukar vara ganska slappt. Och sen när de väl kommer någon så kommer alla på en gång..=)

Nej, nu ska jag fortsätta att läsa och förhoppningsvis låna hennes lyckokänslor igen.
Det är så spännande..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0