Louise på besök

Den underbara Louise skickade sms igår kväll och ville komma på besök. Så det gjorde hon. Vi köpte med oss lite bullar och lite snask och åkte hem till mig. Tittade på Batman begins, som någon tipsade mig om. Sådär va den väl. Inte riktigt min typ av film, men helt ok annars.
Sen följde hon faktiskt med mig på jobbet. Väldigt roligt med lite sällskap och vi hade  med oss lite picnick i bilen. Godis och den populära blåa läsken. Och så fick jag stajal lite. Är ju faktiskt ganska bra på det jag gör. Louise blev väldigt impad av min bilkontroll..=)

Sen åkte vi hem och sov. jag somnade faktiskt också. Ganska ovanligt.
Men jag sov bara några timmar, innan jag vaknade vid 10 på morgon och låg och väntade på att Louise skulle vakna. Sen gick jag och duschade och efter det åt vi frukost.
Hon åkte ganska nyligen hem.
Men det var väldigt trevligt, så sällan vi ses nu efter jag slutade och allt.




Underbara Louise i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0