Jag blir helt förhäxad, upphetsad..

"Kom och fantisera, kom och spela i natten
Kom och existera, kom med törst och vatten
Kom och h-håll om mig
Kom och dansa med mig
Kom och ge mig, ge mig, mycket mer

Jag blir så, jag blir så upphetsad
du gör, du gör mig upphetsad
jag blir så upphetsad, du gör du gör mig upphetsad

Jag blir helt förhäxad, upphetsad"



Hittade konstigt nog en låt jag gillade som jag inte hade hört innan med Gyllene Tider på spotfy. Men den fanns inte på youtube. Antar att den är en av deras gamla låtar. De va lite mer vulgära på den tiden och handlade knappast om en sten vid en sjö i en skog. Det är den porriga Gessle man gillar. Han som sjöng När vi två blir en med glimten i ögat och skrikande tjejer i publiken..=)
Men det är ju klart. Han hade aldrig kommit undan med det idag. Hade han försökt sig på något sånt nu hade han bara blivit kallad snuskis. Och det är inte nog inget han strävar efter längre. Han borde iallafall inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0