D R Y G T

Det är totalteckning i natt och jag var klar att köra ner tidigare lite tidigare p.g.a de. Det tar lite längre tid och jag hade inget annat att göra. Startar mobilen, för att ha lite koll på om de är något problem med tidningarna som gör att de kanske är sena. Det är drygt som fan att i bilen på väg ner starta mobilen och upptäcka att tidningarna är sena och jag kunde vara hemma minst 30 min till. Därför har jag börjat att starta den i förväg.
OCH självklart är de något problem. Det stod att skd inte var med i bilen. Betyder det att INGA skd tidningar är med eller är de bara de där extra som inte är med? I vilket fall skulle mer information komma. Jag behöver inte vara på jobbet förrän om typ 30 min och om de inte kommit mer info när det är några minuter kvar så ringer jag och kollar om någon vet något.
Men det är så jävla typiskt. Så jävla irriterande.
Antingen så får vi inte extra tidningarna och förmodligen inte betalt för dom heller, fast att man varit medveten om att dom skulle ut och laddat upp inför det. Eller så kommer dom skit sent och gör att allting blir ännu senare än vad det skulle ha varit i "vanliga" fall. Oavsett så blir det sjukt drygt. Och typiskt!!

Smsade Sabina för att se om hon vet något mer. Hon är nog redan på plats.

Drygt som fan..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0