Jobbet i Lund

Jag är trött.
Har nu varit på jobbet i Lund i 2 dagar. Det kändes rätt ok, fast fan sån ångest jag hade när jag var på väg in första dagen. Och i hissen upp, det var nästan nära att jag vände och åkte ner igen. Jag ville inte.
Men det blev ganska OK. Tjejen jag skulle jobba med första dagen var as skön. Hade sån energi och var så avslappnad att prata med. Hon påminde om någon och sen kom vi ju på att jag känner hennes syrra lite, så de va ju inte så konstigt då.
Idag jobbade jag med Rebecka, som jag kommer jobba med nästan hela tiden. Vi känner ju varandra så det känns ju lite kul. Men vi håller sällan med varandra och det kan skapa irritation. Men det ska nog gå bra. Jag har inte planerat att vara där så länge och vi hittade en rytm innan som funkade väldigt bra så vi kommer nog hitta tillbaka till den igen tror jag.
En del har ändrats men mycket är samma som de var innan och de kan jag tycka är lite skönt, för då känner jag igen mig. Då vet jag vad som ska göras och hur det ska göras.
Sen var de många tanter igår som blev helt överlyckliga av att se mig igen. Som kramade mig och stod och höll mig i handen hela tiden.
Det var väldigt kul. Då kände man sig saknad och omtyckt.
Men jag vet inte hur många gånger på de här två dagarna jag har fått frågan om jag saknat dom. Suck.

Nu ska jag käka lite, kolla på film och sen jobba igen..


I morgon tar min lilla söta kusin Tina studenten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0