"Oh Mickey, you're so fine you're so fine you blow my mind.."

Vaknade kl 12 idag. lite kass för jag ska ju jobba. kunde inte somna om så jag sysselsatte mig lite med datan och sen loggade therese in på msn. Så jag snackade lite med henne. Hon är så bra!
Vi ska ses på fredag, det ska bli väldigt kul. Ska försöka få Johan till att hämta mig också, så kan ja dricka lite med. Det är ju hans helg. Skit bra tycker jag. Speciellt nu när han är lite beroende av att låna min bil. Heeeelt perfekt. =)

Jag äter faktiskt lite frukost idag. Något jag annars aldrig gör. Men nu har jag varit vaken 2 timmar och va lite sugen. Vi har ju inte rast förrän vid 18 på jobbet och jag har lite tid över.

Det känns som om det kommer bli en underbar dag idag. För jag är på väldigt bra humör och jag tror inte ens kärringarna på jobbet kommer lyckas få ner mig.
Jag ska nog ha blommor i håret också och sprida lite extra glädje. Det tycker mina tanter om.=)

B Witched - Mickey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0