Lite mer Mmm.. i livet!

Mitt internet funkar och jag känner om möjligt lite mer lycka.
Min lägenhet är så fin och så stoooor. Jag älskar den.
Håller på att packa upp lite smått. Köket är i stortsätt färdigt.
Vill få de gjort innan helgen. Så i morgon gäller de. För i helgen ska jag baka Lussebullar..=) Mmm...

Det är ju för fan snart jul..=)
Jag älskar julen. Den är så mysig.

Bilder på lägenheten kommer komma upp så fort som jag fått allt i ordning. =)
Och dagens, veckans, månadens, årets fråga är: Hur fick alla de här sakerna plats i min lilla 1a?!?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt! Jag längtar efter bilder! Vart är det nu du bor? Kring Staffanstorp? Haha jäkla katt, men det är väl för att allt är nytt&så.. Men han lär väl äta när han är riktigt hungrig, det är ju inte precis som han lär svälta ihjäl! Haha jag vet ju hur ni fejar&har er med era kisar:) Jag saknar Emil! Mår han bra? Kram

2009-12-10 @ 10:24:23
URL: http://dumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0