Till STOCKHOLM

Mamma överrakade mig häromdagen. Hon hade tänkt att bjuda mig på en resa till köpenhamn men istället så undrade hon om jag ville åka till Stockholm istället. Jag hade ju planer på att åka dit, men de blev inställda när ja inte fick tillbaka så mycket på skatten som jag hade trott att jag skulle få. Way out west blev också inställt. Men nu fråga mamma om ja ville åka dit istället. Och det vill jag ju så klart.
Så vi kommer åka på måndag. Antingen på eftermiddagen eller på kvällen. Beroende på vädret. Det är inte skönt eller kul att sitta i en varmbil hela resan upp. Så om det är lite mulet gör vi på eftermiddagen, men om de är fint så kör vi på kvällen när solen har börjat att gå ner.
Och nu längtar jag..
Drömde t.o.m om Peter i natt, så de märks att de börjar närma sig.

Men tills dess så ska jag städa och vända mitt dygn. Sover väldigt konstigt och när ja väl vaknar är de inte lönt att göra något så inget blir gjort. Men nu ska det ändras. Idag sov jag tills klockan 23 nästan, så jag ska vara vaken hela natten och hela dagen. Så länge jag kan för att ja ska få en så vanlig dygnsrytm som möjligt.

Min favoritplats i Sthlm är Gamla Stan..



Och sen älskar jag vattnet i stan.


Kommentarer
Postat av: kickan34

va fina bilder, särskilt den i skymmningen! :)

2009-09-02 @ 02:20:11
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0