Tydligen semester en dag till..?

Körde ner och skulle jobba.
Såg att mina tidningar inte var där. Funderade om de hade missat att jag skulle börja jobba idag. Ringde nattchefen som sa att i deras dator står de att jag fortfarande har semester och att min första jobbdag är i morgon tisdag. Lite snopen la jag på. Jag är ganska säker på att jag skrev på min semesterlapp att jag skulle ha semester till den 23. Men nu blir jag ju lite tveksam. Ska ringa min chef i morgon. Vi åkte ju hem från Sthlm på lördagen just för att jag skulle jobba natt till måndag. Nu hade vi ju kunnat stanna en dag till.

Men det var ändå lite skönt att kunna åka hem och slänga sig i soffan igen. Men jag var ju helt inställd på att jobba så nu känns de ju lite fel. Lite skumt.

Strunt samma. Nu ska jag sätta på en film och krypa ner i soffan igen.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0