Ryktet stämde!

Ringde min chef. Tydligen hade jag råkat skriva att jag skulle ha semester till den 24. Spelar inte så stor roll. Det var väldigt skönt att åka hem igen. Men lite snopet..

Iallafall så när jag väl hade henne på linjen så berättade hon om den andra rundan. Det som jag redan hade hört genom lite rykten. Och det stämmer, allting!
Jag kommer ta hans runda och han kommer ta min. Ett byte. Ett väldigt stort byte uppåt för min del. Till en stor bilrunda på 4½ timme. Och det känns väldigt spännande. =)
De ska ha ett offentligt möte om de hela på onsdag då beslutet ska fattas, fast att det redan är bestämt. Men man vet ju aldrig. Inte förrän man har de på papper. Men på min chef lät de som om de var helt säkert.
Så sjukt skönt.
Det kommer ge mig en hel del mer varje månad så jag slipper ha något extrajobb på dagen. Kommer inte bli rik, men kommer slippa vara så fattig.


Det känns som om denna hösten kommer bli helt underbar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0