Inget hål, sömnbrist och helgplaner

Var hos tandläkaren i morse (11.30), var helt säker på att jag hade ett hål för för några veckor sen så hade jag jätte ont och trodde nästan att jag var tvungen att åka in akut. Sen försvann de och nu idag så hittade han inget hål. Tvärtom berömde han mig för att jag borstar tänderna så bra. (lögn!) Han sa också att jag har en ganska hård tandborste så idag köpte jag en ny. En mjuk.

Sen åkte jag till pappa med lite fika. Han tittade på vad som hade händ med min fönsterlist på bilen och sen åkte han med mig in till Höör. Han tog tåget till Malmö för att han skulle köpa en bil där.
Han fick sin farsdags present i förväg. trodde när jag köpte den at de va nu när som men de är tydligen om en månad och så länge orkar jag inte hålla på de. Så han fick den nu och så får han mer sen. De var bara en väldigt fin och lite annorlunda tesil. Min pappa är te beroende..=) Han hade hittat en sak på blocket som han ville ha. Det verkade som om han tänkte att jag kunde köpa den till honom nu i förväg som julklapp eller antingen farsdags present. Ska kanske göra de också. Får lön på torsdag.

Sen ringde jag Johan och åkte dit för att slänga mig i hans soffa och snacka lite skit.
Jag är väldigt glad över att vi började prata igen. Det känns nästan bättre nu på vissa saker. Eller så vet vi mer nu var vi har varandra. Eller så har jag inte samma förväntningar på honom nu som då.
Bra känns de iallafall.
Vi ska ut i helgen. Johan, Louise och jag. Kanske Rebecka och Eve med pojkvän också.
Louise kände till en liten pub i Lund med biljard och lite sånt. Kommer nog bli kul. Jag behöver komma ut och träffa lite folk och jag vill ju att Johan och Louise ska träffa varandra. För de är båda lite som jag. Och jag tris väldigt bra i båda deras sällskap så då borde de också gilla varandras sällskap. Tycker jag iallafall.
Ska bara tvinga lillebror att köra oss.

Men nu är jag hemma. Ska käka lite, håller på och tvättar och ska sen bara slänga mig och titta på någon film eller nåt. Är lite trött. Fick verkligen inte mycket sömn i helgen så jag ligger back på sömntimmarna.
Resten av städnignen ska göras i morgon så att här är fint till helgen. Min lediga helg. Min fredag-lördag-söndag lediga helg.

Nu ska jag titta lite efter ett nytt (extra) jobb, måste komma därifrån och härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0