Jag älskar min kompis Tessan

Sov ca 1½  timme innan jag vaknade och stack iväg till Therese som skulle klippa mig.
Det blev jätte bra. =)
Jag älskar min kompis Therese. Hon är en bra person och har verkligen blommat upp de senaste åren. Vi har en sån där bra relation. Förr umgicks vi ganska ofta men nu blir de mer och mer sällan. Man har jobb och massa annat och sen är vi ganska olika men ändå så anser jag mig själv vara en av hennes nära bästa vänner. För de spelar inte någon roll om vi hörs av en gång om året eller varje vecka. Det är ändå lika lätt att prata med henne.

Och mitt hår blev som sagt jätte bra. Det känns underbart att dra fingrarna genom håret och känna att det slutar på ungefär samma stället.
Hon klippte det, klippte upp det ganska mycket och sen färgade vi utväxten och lite av överhåret. Mitt hår hade blekts väldigt mycket och jag gillade den nya ljusare färgen så jag kände inte behov av att färga hela håret. Det gör inte så mycket att det är lite olika färger i det för de gör det mer levande. Och jag är levande och gillar när det är lite okontrollerat. Jätte nöjd är jag iallafall och jag kan tipsa ALLA att gå till henne.

Skulle vilja lägga in en bild och visa er hur bra det blev men ni får vänta tills vi ses. Där ute i livet.

Tessan ROCKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0