Gårdagens imorgon, dagens idag.

Idag har det inte gjorts någonting alls. Ska snart bestämma mig för om jag ska beställa kinamat eller inte. Jag orkar inte laga mat och man får så mycket mat när man beställer från Kinarestaurangen att jag kommer kunna ta med mig till jobbet i morgon också. Kanske ska testa de andra stället. De har tydligen både kinamat och thaimat. Inte illa det i lilla Hörby.

Min takfläkt som även är min taklampa slutade att fungera igår när jag kom där mitt i natten. Den blinkade till lite när jag tände den och sen förblev den svart. Och inget fläktande heller. Tror att kontakten inte riktigt är i och det är lite svårt att komma åt där. Förhoppningsvis kommer lillebror och hjälper mig med det i morgon och tills dess får jag överleva i mörkret med endast några lampor och massa stearinljus. Men det är mysigt det med. Hade alltid massa ljus tända förr. Vet inte riktigt varför jag slutade med de. Att tända ljus för mig själv.

Nu ska jag kolla att jag verkligen fick med mig allt hem igen igår.
Fan vad jag är törstig idag. Vätskebrist.

Men fan vad kul jag hade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0