Ytligheter och shopping

Jag kom nyss hem. Var med mamma och handlade lite. Skor va de egentligen. Så vi åkte till Shock i malmö för jag fick för mig att där skulle de ha de perfekta skorna men det var bara döskallar på allt typ. Och jag tycker inte det är lika spännande nu längre när alla springer omkring med det. Har hellre blommor då. Köpte mörklila nagellack iallafall. Men det var ett misstag för i nästa affär som vi var inne i hade samma nagellack för halva priset. Men där köpte jag en nirvana nyckelring. Letade efter en tröja med Kurt Cobain men de hade de inte. Skulle förmodligen få in nästa vecka.
Sen körde vi till Nova i Lund. Fortfarande letande efter skor, men där har de mest mainstream så jag köpte massa underkläder istället. 2 BHar och massa annat. Och strumpor. Jag slängde ju ut i stortsätt alla mina underkläder förra veckan så nu va de dax att inskaffa lite nya. Ska bli skönt att ta på dom efter jag har duschat ikväll.
Köpte ett linne och någon tröja på Indiska, och ett par tajts.
Sen hittade jag äntligen skor. Inte riktigt sånna jag letade efter men några converce kopior, ett par inneskor och ett annat par sånna där bara stoppa ner foten i skor. 3 för 2.
Men jag har bestämt att jag måste ha de där kurt cobain skorna jag hittade på converce hemsida. De som jag måste få skickade från USA. De som är så svin dyra. Jag måste ha dom.

Men nu är jag hemma. Glömde ringa de där nya jobbet jag vill ha. Ska göra det i morgon, ska ställa klockan. Borde städa, men jag sova inte så mycket i natt heller så ja ska kanske bara slänga mig i min sköna säng och titta lite på TV. Städa i morgon, och ringa veterinären om Pucko, och ringa jobbet, och städa, och tvätta, och lite sova..

Fick tid hos Tessan på fredag också.
klippning, färgning och lite lunch.
Jag tycker om therese =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0