Vad vill jag bli när jag blir stor?!?!?!

Jag har ju haft mycket tankar om att plugga något nu länge. Och nu när jag byter jobb och ändrar massa saker så tänkte jag kolla upp vad jag behöver göra för att komma in på någon psykologi kurs.
Mína betyg är inte dåliga, men inte tillräckligt bra heller.
Hittade iallafall 3 kurser, på distans som jag tänkte anmäla mig till. Det skadar väl inte?
Sen hittade jag någon religionskurs som jag skulle vilja gå. Men jag har inte läst Historia A på gymnasiet (den kursen ingick inte i mitt program) Och jag valde matte B före historia. Tänkte att jag aldrig skulle plugga vidare ändå så jag valde bort den. Lite dumt idag kanske. Men det är väl alltid bra att kunna lite matte också?
Iallafall så kom underbara Louise med en kurskatalog över Lund till mig idag. Så jag satt och drömde mig bort på rasten. Allt jag skulle vilja lära mig. Allt jag skulle vilja bli. Så jag ska kolla upp de noga nu. Även om jag inte börjar till vårterminen (för de är bara 2 veckor kvar att anmäla sig på) så kanske till höstterminen? Då hinner jag skriva de där högskoleprovet också. Ännu en sak jag struntade i på gymnasiet för att jag inte kände att jag skulle behöva de.
Men jag har ju glömt allt nu. Skulle jag gjort de då hade jag haft det i minnet och förmodligen skrivit bättre på det då än vad jag kommer göra nu. Men det är tydligen bättre att skriva dåligt på de än att inte skriva de alls.

Min städning blev de inte så mycket av. Jag somnade i en väldigt konstig position och vaknade en timme senare. Fixade lite i köket och ska ta badrummet nu samtidigt som jag duschar. Sen måste jag sova. Så trött jag är. Får fortsätta städa i morgon istället.  Det är mest kläder som ligger överallt och skräp.
Fan vad jag är slarvig!


Satt som vanligt inne i mina egna tankar i natt och missade alla ändringar. Kom på de när jag hade ca 15 min kvar på rundan. Sen när jag äntligen kom hem såg jag att jag hade glöm att lämna av nycklarna så jag var tvungen att köra ner igen.  Annars skulle jag vara tvungen att komma ihåg de på dagen i morgon eller de värsta. Vara tvungen att köra ner med dom halv 2 på natten. Nänä..Jag körde ner nu istället.
I morgon kväll ska jag bara njuta.


Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:36:44
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0