Finns det något som heter undertrött? Motsatt till övertrött? Eller det finns kanske bara trött? Tröttsamt!

Idag hade jag en sån där sjukt bra dag.
Hela dagen har gått snabbt och jag har gått omkring med massa sprudlande bubblor inom mig.
Mycket av det beror på att jag inte sovit så många timmar i natt så jag har varit i ett övertrötts tillstånd hela dagen. Och jag gillade det. Det blir så mycket lättare så.

Ringde t.o.m Johan på vägen in till jobbet. I needed to telll him something..=)

Sen så jobbade Louise idag och då blir det ju mycket roligare, på alla vis.

Är nog i ett annat trötthets stadie nu. Allt jag tänkt skriva låter så dumt så jag raderar om det. Har nog skrivit om detta inlägget 4 ggr nu. Och varför? Jo, jag kan inte riktigt formulera mig så som det sägs i mitt huvud. Jag får inte fram de rätta orden. Det känns bara stopp.

Därför slutar jag. Ska göra mig en liten räkmacka och sen ska jag se ett till avsnitt av Buffy.
Kanske sova lite innan tidningarna? Men vem vill sova när man kan titta på Buffy?

I just feel so happy now.
Och en aning yr..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0