Min kommande helg..

I morgon ska jag iväg på de där info mötet för de "nya" jobbet. (Är faktiskt lite nervös)
Sen när redan är i Lund ska jag passa på att gå lite i affärer (systemet)
Sen ska jag hem till min förhoppningsvis städade lägenhet (beror på hur mycket jag orkar göra nu) och där ska jag bara ta det lugnt. Har hela kvällen till att slappna av på och gå och plocka lite. Kanske hänga upp de små lyktorna jag köpte för ett tag sen. Sen kanske besök mot natten?
Älskar att vara ledig på fredagarna.

På lördag ska jag festa med kompisen Johan, Louise och Rebecka. Kanske joinar Eve med pojkvän oss också. Vet inte vad stället hette som vi skulle till. Men Louise har förhoppningsvis kollen. Jag ser verkligen fram emot det. Länge sen jag festade och ännu längre sen som jag festade med Johan. Sen att han valde att följa med mig till Lund istället för att hänga med Jocke och resten till Eslöv på pubrundan gör ju saken bara bättre..=)
Förhoppningsvis kan han hjälpa mig dricka upp vinet jag ska köpa.
Tycker egentigen inte särskilt bra om vin, men efter några glas blir det nästan gott.
Men jag ska inte bara dricka vin, sällan. Sist jag hade massa vin som jag skulle dricka blev jag alldeles för full och jag vägrar bli sån igen. Därför ska jag ha tequila också.  =)
Sen har jag fixat med lillebror att han kör in både mig och Johan och att han sen också kör hem oss.
Det finns nästan inget bättre än att komma hem lite smått berusad till sin sköna säng efter att man varit ute.
Är det konstigt att jag gillar att komma hem ensam efter en utekväll?
För jag tycker att de är så skönt att komma hem och kanske sätta på en film eller något annat. Kanske t.o.m duscha. Mitt dygn är ju inte som andras så när de kommer hem och vill sova så kommer jag hem och njuter av att jag inte jobbar denna helgen så jag kan bara vara. Har ju förmodligen någon timme kvar innan de brukar vara läggdax för mig. Så jag är sällan trött då. =)

Ja, det är så min helg kommer bli. Med mycket skratt, roligt folk och förhoppningsvis lite spänning.
Vad ska du göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0