Snart dax för höstmys

Hösten är kanske inte riktigt här men snart.
Igår när jag körde hem ifrån Eslöv så handlade jag massa soppa, gott bröd och såklart ost. Så att man kan mysa till det ordentligt när man väl har en dag ledig.
Jag gillar hösten. För jag är inte så överförtjust i värme och har inte något problem att ha på mig min palestinasjal när jag går ut. Som jag ska ha i morgon till jobbet. =) Har försökt att ha den lite i sommar men de har varit för varmt men nu är det kanske dax. För någon natt sen var det bara 3 plusgrader ute. Det är kallt. I natt var det närmare 7 och lite mer behagligt faktiskt. Men de är ändå så att man har börjat få ha lite värme på i bilen och kanske skippa T-shirten. (alltså ha något mer på sig än bara en T-shirt. Inte skippa i att vara naken!!!)
Så jag längtar tills alla löven har färgats röda och jag kan sitta inne med lite varmchoklad och läsa en bra bok eller titta på en skräckfilm. =)


Gjorde ett fell köp idag. Kom till mjölken och såg att de ändrat designen, igen. Den var lila och lila har börjat att bli lite min färg så därför köpte jag ut deras nya design istället för den jag brukar köpa. Såg fram emot lite varm choklad när jag kom hem. Men vad upptäcker jag när jag öppnar den. Att det inte alls är mjölk som jag köpt, utan fil.
Lite häpen tittar jag på förpackningen och där står klar och tydligt FIL.
Undra hur trött jag var egentligen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fin höstbild du har lagt in.. visst är det underbart fint med alla dessa färger. fortsatt trevlig helg

2008-09-20 @ 15:52:04
URL: http://ina73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0