The day I left behind

För snabb som vanligt på tidningarna men denna gången så råkade jag möte nattchefen när jag egentligen har en timme kvar på rundan som jag vanligtvis brukar mygla bort på något sätt. Men det gick inte denna gången. Sen kom Jan och Stefan också och bjöd på mackor.
Mackor med fruktsallad, ost och skalad gurka. Vem har den blandningen på macka och vem fan skalar gurkan egentligen? Men det visade sig att det var Jan och att han alltid skalar sin gurka.  Ja, alla har vi tydligen tvångstankar eller nåt. Så det var lite fikamöte där nere på preem mitt i natten. 

Var hos veterinären med Pucko igår. Fick örondroppar till honom så nu ska han plågas i 10 dagar. Sen när jag kom hem var jag skit trött så jag somnade. Vaknade när Johan ringde men somnade nästan direkt efter vi lagt på. Sen vaknade jag till när det knackade på dörren. Trodde först att det var Johan så ja tänkte inte gå och öppna. Jag hade sagt till honom att jag inte ville ha sällskap men jag gick upp och då står det en främmande man därute. Så jag öppnade och det var nog en granne eller nåt. Frågade om någon annan granne. Men jag har ju ingen koll på mina grannar så jag kunde inte hjälpa honom. Typ 27 kanske, såg en aning vilsen ut med sin barnsliga ryggsäck och vita t-shirt. Suck.

Sen vaknade jag vid 12 kanske och tittade lite på Buffy och gjorde lite kollage på digital scrapping. Börjar bli lite bra på det tycker jag. Ska snart engagera mig så mycket så jag kan vara med i lite tävlingar jag har hittat på nätet. Lite utmaning med olika teman och sånt. Måste bara börja komma ihåg att ta med kameran när jag åker iväg på äventyr.. HAHA

Ska jobba i Lund i morgon (SUCK)  och sen när jag kommer hem ska jag fixa mitt cv och personliga brev så jag kan söka de där jobbet på riktigt. Ringde dit idag och han bad mig mejla honom.

Inget städandes idag heller, fan vad jag är kass. Men till helgen, för då är jag ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0