Humörsvängningar

Det är något som har hänt med mig. Mina senaste veckor har varit så bra. Allt har känts så lätt precis som om det inte finns några problem jag inte kan lösa.
Men nu, de senaste 2 dagarna har varit helt annorlunda. Mitt goda humör är borta och har ersatts av ett falskt leende.
Ingenting på jobbet funkar, det är bara massa problem jag känner mig stressad hela tiden. Dessutom kom jag på att jag varje dag denna veckan har något att göra. I morgon ska jag på infomötet för de kanske nya jobbet. På torsdag ska jag och Louise på någon jävla obligatorisk kurs som varar från 8-16!!! Ja, precis. Hur fucked up är det??? De är då jag sover så jag fattar inte riktigt hur jag ska kunna vända mitt dygn sådär snabbt. För att sen vända tillbaka det tills på fredag då jag bytte med Johannes på jobbet att jag ska jobba. Sen börjar de enligt schemat igen. lördag- söndag-MÅNDAG. Alltså helt fucked up. Hur fan ska jag orka det?
Och sen såklart tidningarna varje natt och den långa rundan i helgen.
Och ja just de. i 2 dagar har de ringt och väckt mig från tidningarna för att tjaffsa om någon reklamation. Idag blev jag sur och skällde nästan ut henne. Sa till henne att om någon måste ringa så kan min nattchef göra de på natten annars får de se till att sätta en markering på mig att de ska ge fan i att ringa mig. Hon snackade om att de flesta hade vaknat vid den tiden. MEN INTE JAG. Jag har en timme kvar att sova innan jag måste vakna och iväg på de andra jobbet och tycker inte att det är trevligt att bli väckt en timme för tidigt. Jävligt morgonhumör får jag också när jag blir idiotiskt väckt. Och de är inte så att jag har många reklamationer eller så. De har bara bestämt sig för att nu ska vi ringa till ALLA som missar något. Dessutom va de inte mitt fel att den andra idioten hade tagit bort märket på lådan. Ska jag inte lita på märkningen efter helgen?
Ska fan ringa henne en timme innan hon brukar gå upp så får vi se hur kul hon tycker att det är!!!
Ska börja blocka inkommande samtal igen!

Så när jag tänker efter så kanske de finns en anledning till mitt dåliga humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0