No more böter for me

Var uppe och slängde tidningar på statoil efter jag var klar med rundan och när jag skulle svänga in mot mitt torg på tillbaka vägen så ser jag polisen lite längre fram. Jag bländar av av reflex och svänger. Ser att de följer efter mig. Men jag kör normalt in på min parkering och stannar bilen. De kommer fram och vill se körkort och såklart så fick jag blåsa. Jag berättar att jag kör tidningar och då nästan ursäktar dom sig och säger att jag svängde av när jag såg dom och därför följde de efter. (Ja, för jag bor här!!) Men jag var inte full denna gången heller.

Men jag blir ändå nervös. Fast jag inte hade gjort något fel mer än att varit ute och kört mitt i natten. (och inte haft bälte på mig, men de märkte ju inte dom) Men man gillar ju inte att bli granskad. Att någon nästan letar ett fel på en så att dom kan ge mig mer böter.

Skit bra. Nu har jag typ förstört mitt tangentbord också. De råkade falla i golvet innan och nu är mellanslags tagenten cp på ena sidan. Den sidan som jag såklart använder mest. (högra)

Nu blir det duschen och sen sängen. Hoppas jag kan somna, för jag måste gå upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0