Gessle var ju en liten porris!

De var det jävligaste.
lite längre ner på sidan har jag 2 youtube klipp på gyllenetider. Det första är en Livespelning av När vi två blir en. Jag låg nyss och lyssna lite nör jag hör att han sjunger "de blir mest en massa ord som glider, tjejer som rider och gyllenetider" och inte allt de där med myggbett som svider. Va är de för en liten porris den där gessle var i sin ungdom. Sen ser man på honom att han ler lite sådär generat, och att tjejerna skriker. Lyssna själva så hör ni. En bit in i låten.

Nä, nu måste jag nog blunda ett tag. Det är någon sorts 1800-tals marknad på de andra torget här idag som jag tänkt att kolla in lite. Men det finns en stor risk att jag sover igenom hela skiten.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha :)

2008-09-13 @ 09:57:18
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag laddar ner ifrån Piratebay :)

2008-09-13 @ 17:37:33
URL: http://www.maaarys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0