FAN

Nä, självklart hade inte Preem eller någon annan av de öppna turkaffärena vitlök.
Det är nu man skulle behöva en kompis i Hörby som man kan ringa och låna vitlök av. När det är sånna här akuta saker. Har inte i närheten av den relation till mina grannar som krävs för att gå och knacka dörr för att se om någon av dom har vitlök. Speciellt inte nu 21.30 en söndagskväll.

Hittade bara lite vitlökspulver och lite kokbar vitlöks cremefraiche som jag tog i. Inte i närheten av vad jag brukar ha i.
Men då blir iallafall de på jobbet lyckiga över att jag inte luktar vitlök i morgon. Om jag nu kommer gå till jobbet. Min fot, som jag har ont i har blivit värre. Det känns som om det kommer från hälsenan, inne i foten och jag märker det bara när jag går, alltså när jag trampar i med foten. Och det har blivit värre. Ska ringa vårdcentralen i morgon och hoppas på att de har en tid till mig samma dag. Innan jobbet börjar. Och hoppas att de kan säga vad som är fel och vad jag kan göra åt det. Kan inte komma ihåg att jag har stukat den eller gjort något annat speciellt som kan orsaka denna smärta.

Men att köra bil funkade utmärkt. Har inte samma vinkel på foten då. Så jag kommer kunna jobba i natt utan problem. Har inte så många trapphus eller andra ställen som man måste gå ut på så jag överlever nog det. Men där i Lund kommer det bli väldiga problem. Går ju omkring till alla hela tiden. Ska ha med mig en lärling i morgon så det skulle vara bra att jag var där. Men om det fortsätter såhär så kommer jag inte gå dit på tisdag. Beroende på vad som är fel såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0