The Kooks vs Lily Allen: NAIVE

The Kooks



Lily Allen



Vilken är bäst?
Själv gillar jag Lily Allen starkt. Hon har en härlig klang på hennes röst. Men den bästa låten på hennes skiva är faktiskt denna och detta är inte ens hennes låt. Jag hörde den först och sen hörde jag den andra med The Kooks i bakgrunden i en serie jag tittar på och var tvungen att hitta den. Och han gör den väldigt bra. Och det är ju hans låt. (tror jag) Dessutom är jag lite svag för han hesa röst och halvlockiga hår. Tufft.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv:)



jo ibland lyckas mobilbilderna bli bra de med^^

händer idag då?

2008-10-08 @ 10:00:38
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Lina

å,allting med the kooks är bäst.. inget snack om saken!

2008-10-08 @ 22:06:59
URL: http://dumed.blogg.se/
Postat av: J

kooks är bäst i hela världen , jag vet inte riktigt vad jag gillar med lily allen..... och JA det är lukes lår som han skrev när han bara var 16 år gammal!!Guld till den mannen!!

2008-10-22 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0