Så uttråkad..

Idag när jag var på Netto för att köpa fler sånna där korgar så kommer de upp en kille bakom mig som pratar i mobil.
Jag uppmärksammar inte honom direkt men efter en stund slås jag av den likhet han hade med mitt gamla ex. Rösten, tonläget och den jävla irriterande, överlägsna attityden.
Då var jag tvungen att vända mig om för att se vem fan de är som står och snackar VÄLDIGT högt i mobil bakom mig. Det var inte han men han liknade honom t.o.m till utseendet. Kroppsbyggnaden, kläderna, kepsen, den där "bonniga" stilen och de genomborrande ögonen.
Det enda som fattades var moppehjälmen under armen.

Lite chockad står jag kvar en halv sekund och bara granskar honom innan jag vänder mig om för att gå därifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0